بهترین پوشک بزرگسالان

اولین محصول توصیه شده به سالخوردگان و بیمارانی که به مراقبت نیاز دارند استفاده از پوشک بزرگسالان میباشد .

اما قبل از استفاده از پوشک بزرگسالان شما را دعوت میکنیم با این محصول بیشتر آشنا شوید :

چه کسانی میتوانند از پوشک بزرگسالان استفاده کنند ؟

در آغاز باید گفت افرادی که بی اختیاری ادرار یا مدفوع دارند و یا اسهال شدید دارند و یا قادر به کنترل مثانه یا روده های خود نیستند و یا افرادی که بستری هستند یا روی صتدلی چرخدار هستند و نمی‌توانند به دستشویی بروند و یا افرادی که مبتلا به اختلالات شناختی یا عقب افتادگی هستند ممکن است نیاز به پوشک داشته باشند .

در برخی از افراد و  مشاغل از جمله سربازی که مدت زمان طولانی  و بصورت یکسره سر شیفت باید باشند و فضانوردان و غواصان و خلبانان که پروازهای طولانی دارند استفاده از پوشک دیده میشود .

بعضی از زنان بعد از زایمان دچار تکرر ادرار می شوند که اختیاری در کنترل ادرار خود ندارند ، بعضی از افراد هنگام عطسه کردن همین اتفاق برای آنها می افتد که نمی توانند کنترلی در ادرار خود داشته باشند و همچنین زنانی که ترشحات اندک ادراری دارند که علت آن می تواند خنده شدید و یا نرسیدن به موقع توالت باشد .

استفاده از پوشک بزرگسالان بسیار ارزشمند است زیرا فرد با خیال راحت و با اعتماد به نفس می تواند به راحتی در اجتماع حضور یابد .

در جامعه پزشکی ، بخاطر آنکه اصطلاح  پوشک مربوط به  کودکان  میباشد  و بخاطر رعایت شان و مقام و احترام افراد مسن  به آنها (( پد بی اختیاری یا پوشینه )) گفته میشود .

مشخصات یک پوشک خوب برای بزرگسالان

پوشک مناسب و خوب و ایده آل بزرگسالان باید مشخصات زیر را داشته باشد :

1.مناسب و متفاوت با آناتومی بدن مردان و زنان تولید شده باشد .

2.به بدن فرد بسازد و ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی های پوستی نکند .

3.فرد در آن احساس راحتی و آرامش کند .

4.دارای لایه های بازدارنده در اطراف پوشک باشد که از هر گونه نم ونشت به پاهای فرد جلوگیری کند

5.کشهای استفاده شده در دور کمر و ران ها رد و اثری بر روی پوست بدن نگذارند .

6.باید حداکثر ایمنی را برای فرد فراهم کند و بتواند برای مدت طولانی بدن فرد را خشک نگه دارد .

7.استفاده از آن راحت و بدون دردسر باشد .

8. پودر جاذب در تهیه پوشک استفاده شده باشد .

9.از لحاظ مالی نیز مقرون به صرفه باشد.

 

انواع و اقسام پوشک بزرگسالان

پوشک بزرگسالان  به شکلهای مختلف چسبی و شورتی  و با سایزی بزرگتر از پوشک مخصوص نوزادان و کودکان طراحی و عرضه میشوند.

پوشک بزرگسالان شورتی مانند شورت می باشد  . دارای لایه جذب است که از بیرون زدن ادرار و مدفوع جلوگیری می کند و با استفاده از آن  فرد بیمار احساس راحتی می کند .

پوشک بزرگسالان شورتی دارای قدرت جذب متفاوتی هستند که معمولاً روی بسته بندی های آنها درج میشود . اما دقت داشته باشید که این اعداد ملاک بر خوب یا بد بودن محصول نمیباشد چون اکثراً این اعداد جنبه تبلیغاتی دارند ، گاهی اوقات دیده شده که مصرف کننده ایی از محصولی که قدرت جذب کمی بر روی بسته بندی بوده ، رضایت کاملی در قدرت فوق العاده جذب محصول دارد و یا بالعکس .

پوشک بزرگسالان شورتی غالبا برای افرادی که سرپا بوده و در اجتماع فعالیت دارند مناسب است .

پوشک بزرگسالان چسبی مانند مانند پوشک کودکان است که در اطراف آن دو تا چسب دارد که به راحتی قابل استفاده است و راحت می توان آن را باز و بسته کرد و از آن استفاده نمود.

پوشک بزرگسالان چسبی معمولاً در افرادی که مبتلا به بی اختیاری ادراری متوسط تا شدید بوده و بیمارانی که در بستر بیماری هستند و یا فعالیت و تحرک کمی دارند  مناسب است .

پوشک بزرگسالان در دو نوع پارچه ایی و  نایلونی ( یکبار مصرف ) عرضه میشود .

پوشک بزرگسال پارچه ای نسبت به پوشک یکبار مصرف ارزان تر است و قابلیت شست و شو و استفاده دوباره را دارد .

اما پوشک بزرگسالان یکبار مصرف ابری و با قدرت جذب بالایی هستند و مانع از نشتی و رطوبت در لباس می شوند و نیازی به شست و شو مجدد ندارد . این نوع پوشک از موادی تشکیل شده است که به هیچ عنوان بدن مرطوب نمی شود و پوست به طور کامل خشک می ماند .

استفاده از پوشک بزرگسال یکبار مصرف  از لحاظ رعایت موارد بهداشتی  و پوشیدن راحتتر طرفداران بیشتری دارد .

بهترین برند پوشک بزرگسالان :

با توجه به اینکه پوشک بزرگسالان یک محصول حساس می‌باشد، پیدا کردن بهترین برند این محصول یا بهترین مارک پوشک بزرگسالان بسیار مهم میباشد .  ما در فروشگاه پریناز با ارائه کلیه خدمات و فروش معتبرترین و پرفروش ترین برندها در این زمینه در خدمت شما هستیم .

 

چند نمونه از مارک های معتبر تولید کننده‌ی پوشک بزرگسال عبارتند از: ابری فلکس (abri.flex) کانفی ( Confy ) ، ایزی لایف (Easy Life)،پنبه ریز (Panberes).

 

فراموش نکنید در تهیه و مصرف پوشک بزرگسالان ، فاکتورهایی از جمله  قابلیت جذب بالا و تنوع سایز و سهولت در استفاده حائز اهمیت است .

بنا به سلیقه و شرایط جسمی مصرف کننده و قدرت مالی میتوان از کالاهای ایرانی و خارجی موجود در بازار که بسیار متنوع و مختلف میباشند استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *